.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
313میلیاردتومان بودجه عمرانی مازندران
اولويت تخصيص بودجه در شهرستان ها بايد پروژه هاي نيمه تمام، آب شرب روستايي و در شهرستان هاي ساحلي، طرح هاي دريا باشد.

استاندار مازندران گفت: از مجموع 547 ميليارد تومان بودجه استان در سال 92 ، مبلغ 313 ميليارد تومان عمراني و تملك دارايي است.
به گزارش روابط عمومي استانداري، سيد علي اكبر طاهايي در جلسه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان افزود: از اين ميزان بيش از 246 ميليارد و 700 ميليون تومان بر اساس جداول و الزامات در شهرستان ها توزيع شده است.
وي تصريح كرد: هم چنين 53 ميليارد و 500 ميليون تومان براي پروژه هاي استاني و 13 ميليارد تومان هم براي مصوبات خاص از جمله آب بندان ها و مهندسي رودخانه ها در نظر گرفته شده است.
طاهايي خطاب به فرمانداران اظهار داشت: اولويت تخصيص بودجه در شهرستان ها بايد پروژه هاي نيمه تمام، آب شرب روستايي و در شهرستان هاي ساحلي، طرح هاي دريا باشد.
نماينده عالي دولت در استان پروژه هاي نيمه تمام را سرمايه ملي دانست و خاطرنشان ساخت: يكي از ابتكارات دكتر احمدي نژاد، شناسايي پروژه هاي بزرگ و تاثيرگذار كشور و تلاش براي اتمام آنها در قالب طرح مهر ماندگار بود كه خوشبختانه بار سنگيني از دوش دولت يازدهم برداشت.
وي نياز استان براي تكميل پروژه هاي نيمه تمام را بيش از اين مبالغ دانست و گفت: اين بودجه هاي استاني به شرط تخصيص كامل هم پاسخگوي نيازهاي استان و پروژه ها نيست.
استاندار مازندران هم چنين از ابلاغ بودجه 50 ميليارد توماني براي احداث نيروگاه هاي زباله سوز ساري و نوشهر خبر داد و افزود: از اين مبلغ آنچه كه تاكنون تخصيص يافته 25 ميليارد تومان است و اميدواريم كه در روزهاي آتي نيز مابقي آن جذب شود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یاسر 19 مرداد 1392
چقدر کم.............؟!!!
اتابک 20 مرداد 1392
به گفته کیادهی از شورای شهر ساری این بودجه 4برابر بودجه شهرداری ساری وایضا کمتر از بودجه شهرداریهای استان . مفهوم حرف کیادهی اینه که مردم استان بیش از دولت به استان بودجه می دهند
نا شناس 20 مرداد 1392
قابل توجه مدیران بی لیاقت استان ؟ گیلان دوبرابر مازندران بوجه دارد ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.